Free Search

Saturday, December 8, 2007

Video ~ Cermin Misteri

video
Macam mana tangan boleh tak nampak kat cermin tu ??? Adakah cermin tu sebuah tingkap atau betul-betul cermin ajaib ?

2 comments:

Anonymous said...

hmm..ini saya tahu macam mana nak buat...dulu masa saya kecik, selalu main ni..ha.ha..tapi memang sempoi lah..ada sesiapa nak tahu cara buat? kalau ada sesiapa nak tahu cam ne nak buat ni..kontek aku k...post je kat sini..he..he..

AKU said...

mcm mna ko buat?