Free Search

Wednesday, March 30, 2011

10 Doktor Paling Kejam

Di ambil dari : http://wafiibnbakr.blogspot.com

10. Jack Kevorkian

Dikatakan bahawa ia membenarkan 130 atau lebih daripada pesakit untuk mati dengan bantuannya. Kevorkian mencipta enjin EUTHANASIA sendiri yang akan membolehkan seorang pesakit untuk mati dua cara. Yang pertama adalah “Thanatron”, yang menggunakan infus untuk menyuntik pesakit dengan garam, sodium thiopental, dan kalium klorida. Dia juga menggunakan “Mercitron,” yang melibatkan masker gas karbon monoksida yang memanfaatkan. Akhirnya, tindakan-tindakannya diselidiki dan beliau ditangkap atas tuduhan pembunuhan tingkat dua dan menjawat penjara-masa dari 1999-2007, tetapi hari ini adalah pembebasan bersyarat.

9. Walter Freeman

Meskipun bukan doktor yang normal, Walter Freeman adalah seorang ahli saraf yang lulus dari Yale dan University of Pennsylvania Medical School. Bahkan meskipun ia tidak berangkat dengan niat jahat, Freeman menyelesaikan lebih daripada 3.500 lobotomi di AS, terutamanya Rosemary Kennedy dan banyak lainnya. Sementara hari ini lobotomi jarang digunakan, Freeman membantu untuk menyempurnakan mereka dan membuat kemasyhuran selepas mampu menyelesaikan mereka berjaya dan “menyembuhkan” pasien. Namun, Freeman tampaknya menjadi sangat bersemangat; menggunakan pemecah es daripada dapur untuk menyelesaikan Lobotomi, menyelesaikan lebih daripada 20 lobotomi dalam satu hari tanpa menggunakan seorang doktor bedah, dan bahkan membolehkan media untuk menonton Lobotomi dilakukan yang pada akhirnya berakhir dalam kematian , sebagai pemecah es menyelinap ke otak pesakit. Percaya atau tidak, sepertinya Freeman unbothered oleh kematian manusia dan meneruskan untuk melakukan operasi lain.

8. Harry Howard Holmes (Herman Mudgett)

Harry Howard Holmes, yang lahir adalah Herman Mudgett, adalah pembunuh berantai pertama yang akan digantung di Amerika. Dia pergi ke University of Michigan Medical School pada tahun 1884 untuk menjadi seorang doktor. Beliau sering mencuri mayat dari makmal sekolah dan mereka yang kurang upaya, dan kemudiannya mendakwa bahawa orang-orang itu telah terbunuh secara tidak sengaja. Melalui ini, ia mampu mengumpul insurans daripada dasar yang dia keluarkan pada setiap orang. Setelah dia lulus, ia pindah ke Chicago. Di sini, ia meyakinkan pekerja apotek tempatan untuk membenarkan dia mengambil alih pemilikan sebuah hotel. Di hotel, ia bereksperimen dengan tubuh, sering kali memilih wanita untuk menjadi mangsa dan mengcekik sampai mati. Mayat-mayat itu dibedah, dibuang daging mereka untuk dijadikan kerangka model. Dia kemudian menjual tubuh untuk sekolah perubatan.

7.Arnfinn Nesset

Meskipun secara teknikal bukan doktor, Arnfinn Norway Nesset adalah seorang jururawat yang dituduh membunuh 22 daripada pesakit-pesakitnya. Semua 22 daripada mereka dibunuh dengan suntikan mematikan Curacit, yang merupakan ubat relaksasi otot. Kerana pilihan ubat, penyiasatan untuk mendapati Nesset bersalah daripada jenayah itu sukar. Curacit adalah ubat yang lembur menjadi sangat sulit untuk dikesan dalam tubuh. Penyelidikan itu berlangsung dua tahun dan pada akhir persidangan lima bulan, ia didapati bersalah membunuh 22 orang dan dikenakan 21 tahun di penjara, yang maksimum dalam hukum Norway. Pada tahun 2004 dia dibebaskan, dan dikatakan hidup di bawah nama yang berbeza di suatu tempat di Norway.

6.Carl Clauberg

Salah satu daripada dua doktor perubatan Jerman Nazi pada senarai, Carl Clauberg adalah salah satu daripada banyak doktor yang melakukan eksperimen di banyak kem konsentrasi Nazi, khususnya Auschwitz. Selepas menerima pangkat ketua doktor dan mempelajari ginekologi, ia menjadi profesor ginekologi di Universiti Königsberg. Setelah menjadi Nazi pada tahun 1933, Clauberg, pada 1942, mendekati Heinrich Himmler dan menyarankan percubaan tentang sterilisasi massal untuk perempuan. Himmler bersetuju dan ditugaskan Clauberg ke Block nombor 10 di kem. Clauberg sangat ingin untuk mencari yang murah dan mudah untuk mensterilkan perempuan. Sering kali dia menggunakan asid cair yang disuntikkan ke dalam rahim wanita. Para wanita yang indung telur mengalami kerosakan telah mereka dihapuskan dan kemudian dihantar ke Berlin untuk kajian lanjut. Kadang-kadang pesakit dibunuh supaya autopsi yang akan dilakukan. Dikatakan bahawa 300 orang perempuan sedang melakukan percubaan pada selama waktu ini. Clauberg akhirnya ditangkap, dibebaskan, dan ditangkap lagi, tetapi meninggal sebelum diadili.

5.John Bodkin Adams

John Bodkin Adams adalah seorang doktor umum yang punya kehidupan yang penuh dengan pembunuhan dan penipuan. Dikatakan bahawa sejak 1946-1956, lebih dari 160 pesakitnya meninggal curiga. Keluar daripada mereka yang meninggal, 132 daripada mereka meninggalkan wang atau barang berharga lain untuknya di surat wasiat mereka, yang kemudiannya dijumpai untuk menjadi curang dan ditulis oleh Adams sendiri. Membunuh pesakit-pesakitnya, Adams sering digunakan ubat resep atau ubat penghilang rasa sakit yang diberikan secara berlebihan, yang pada akhirnya membunuh pesakit. Dia ditemui curiga dan akhirnya dibawa ke mahkamah selepas banyak melihat bahawa banyak pasiennya sedang tenat dengan cepat dan dengan cepat. Dia juga dituntut untuk penipuan, ketika ia menandatangani dan menulis pesakit akan tanpa notis. Kasusnya itu, bagaimanapun, menubuhkan efek ganda dalam istilah hukum, yang adalah ketika seorang doktor akan memberi rawatan dengan harapan dapat menghilangkan rasa sakit, tetapi juga akan memendekkan hidup.

4.Harold Shipman

Harold Shipman berdiri sebagai satu-satunya doktor Inggeris dalam sejarah yang telah dinyatakan bersalah membunuh pesakit-pesakitnya. Banyak yang mengatakan dia adalah yang paling dikenali keluasan produktif pembunuh berantai dalam sejarah. Dia telah dinyatakan bersalah membunuh 218 orang, tetapi jumlah sebenar mungkin dua kali ganda, kerana beberapa korban tidak dapat dikenalpasti. Pada 1974 ia menjadi doktor umum di West Yorkshire, dan setahun kemudian ditemui penempaan resep untuk pethidine untuk kegunaan peribadi. Beliau didenda tapi bisa terus bekerja. Seiring waktu, banyak pasiennya meninggal, sebahagian besar kerana suntikan diamorfin. Banyak yang prihatin tentang terus meningkatnya jumlah bentuk kremasi Shipman itu memeterai. Beliau juga didakwa dengan menempa bermanfaat pesakit. Meskipun ditetapkan untuk melayani hukuman seumur hidup setelah dinyatakan bersalah daripada 15 pembunuhan pada bulan Januari 2000, Shipman adalah dimasukkan ke dalam penjara selama empat tahun, tetapi pada 13 Januari 2004 gantung diri di sel penjara.

3. Michael Swango

Walaupun secara rasmi dituduh hanya tiga pembunuhan, banyak yang mengatakan bahawa Michael Swango mengorbankan beberapa sebagai 30 orang, tetapi sebanyak 60 selama karirnya sebagai doktor di beberapa negara bahagian yang berbeza dan kemudahan perubatan. Semuanya berawal ketika ia memasuki Southern Illinois University Medical School dan dikatakan mempunyai minat dengan pesakit tenat. Setelah lulus, meskipun diusir, ia diterima untuk magang di Ohio State University. Di lantai yang ia bekerja pada, jururawat sering melihat bahawa pesakit-pesakit ini, yang pernah sihat, akan mati tanpa amaran. Pada satu titik, seorang jururawat melihatnya menyuntikkan sesuatu kepada pesakit yang kemudian menjadi sakit. Setelah kehilangan magang ia kembali ke Inllionis dan bekerja sebagai seorang EMT, di mana ia akan meracuni paramedis. Dia akhirnya ditangkap kerana memiliki arsenik dan jenis racun. Setelah lebih banyak kematian dan konflik, Swango tertangkap, dan mengaku membunuh tiga daripada pesakit. Hari ini, Swango adalah melayani hidupnya istilah di ADX Florence.

2. Shiro Ishii

Shiro Ishii adalah ahli mikrobiologi Jepun serta doktor. Dia adalah Leftenan Jeneral Unit 731, yang merupakan unit perang biologi selama Perang China-Jepun. Meskipun dikenali sebagai memaksa dan egois, Ishii unggul di sekolah dan ditempatkan di Rumah Sakit Angkatan Darat ke-1 di Toyko. Orang yang mengawasi dia sudah sangat terkesan, dan ia menerima perubatan pasca-sarjana pendidikan di Universiti Empayar Kyoto. Pada tahun 1942, Ishii memulakan ujian tentang perang kuman dengan menggunakan bom, senjata api, dan kaedah lain. Dia menguji POW kuman di China mahupun di sivil. Dia lakukan pada waktu menggunakan senjata di medan perang. Dalam hal apapun, Ishii memuat eksperimen manusia ke dalam tangannya sendiri, dan dikatakan bahawa puluhan ribu orang meninggal, kerana senjata yang terkena Antraks, kolera, yang pes, dan lain-lain. Beliau juga melakukan percubaan pada orang lain seperti dipaksa aborsi, simulasi serangan jantung, stroke, hipotermia, dan radang dingin, dan bahkan vivisections.

1. Josef Mengele

Sebagai Pegawai SS Jerman serta doktor Nazi, Josef Mengele mungkin nama yang paling dikenali dalam senarai ini. Ia dikenali sebagai “Malaikat Maut” atau bahkan “Cantik Iblis,” Mengele adalah doktor utama yang bertanggungjawab atas yang menentukan tahanan yang terbaik untuk menjaga buruh paksa, dan yang terlalu lemah dan perlu untuk dibunuh. Tidak hanya Mengele memilih nasib jutaan, dia juga dikenali luas kerana eksperimen manusia. Di Auschwitz, Mengele sangat tertarik untuk mempelajari lebih lanjut tentang hereditas dan sering melakukan percubaan pada kembar. Dikatakan bahawa ia membawa 10 daripada mereka, menempatkan mereka untuk tidur dan kemudian digunakan kloroform untuk membunuh mereka, dan membedah masing-masing untuk membandingkan tubuh. Beliau juga melakukan percubaan adalah dua anak kembar itu dijahit bersama-sama dengan pembuluh darah mereka untuk membuat kembar siam. Selain eksperimen ini, ia juga melakukan eksperimen tentang cara menukar warna mata dengan celupan disuntikkan ke iris, mengamputasi ahli badan dan cuba untuk melekatkan kembali mereka, dan sterilisasi wanita.

3 comments:

GAPURA ILMU said...

doktor2 misteri

Siti Suriani said...

ee..seramnyer....

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha Butik, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI DIMAS PRAMONO, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI DIMAS PRAMONO Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Ternyata benar benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir dari Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda.” sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI DIMAS PRAMONO dan jika anda ingin seperti saya silahkan Tlp AKI Di 0823-1291-0909 Atau Cek Di Situsnya/intetnet «KLIK DISINI» saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI DIMAS PRAMONO Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia.

PENARIKAN UANG MELALUI GAIB